9/9/2023 10:52:15 AM
جار پلاستیکی
جار.jpg

جار پلاستیکی 350 سی سی

جار پلاستیکی 350 سی سی  از محبوب ترین ظروف دهان گشاد برای نگهداری مواد غذایی نیمه جامد همچون رب گوچه فرنگی یا عسل  هستند که در طرح های گسترده تولید و به بازار عرضه می گردند.جار350 سی سی پلاستیکی ظروف درب داری هستند  درب جارها هم اندازه بدنه پلاستیکی است به طوری که استفاده از محصولات را بسیار راحت می کند. با نگاهی به زندگی روزمره می توان فهمید که جارها در صنایع بسته بندی جایگاه مهمی دارند جار پلاستیکی از ظروف پت بسیار پر مصرف هستند که در طرح های بسیار متنوع  تولید و مورد استفاده قرار می گیرند . در صنایع دارویی از جارهایی با حجم بسیار کوچک استفاده می شود در صنایع غذایی جارها ازحجم 300 تا 1000 سی سی کاربرد چشمگیری در بسته بندی دارند. 

لیست قیمت جار پلاستیکی 350 سی سی شرکت ویرا پلاست اطلس 

 جار کندو چیده 350 سی سی 26 گرم دهانه 70

      قیمت روز جار کندو چیده 350 سی سی

 جار دیپلمات 350سی سی 29گرم دهانه 70

    قیمت روز جار دیپلمات 350سی سی

   جار هشت گوش 350میل دهانه 70

     قیمت روز جار هشت گوش 350 میل

 جار۳۵۰ سی سی خمره ای دهانه ۷۰

   قیمت روز جار 350 سی سی خمره ای

   جار هلالی ۳۵۰ سی سی دهانه ۷۰

    قیمت روز جار هلالی 350 سی سی

  جار چهارگوش ۳۵۰ سی سی دهانه ۷۰

     قیمت روز جار چهار گوش 350 سی سی

 

کاربرد جار پلاستیکی 350 سی سی 

جارپلاستیکی 350 سی سی با توجه به حجم وظرفیت هایی که دارد دربسته بندی مواد غذایی ودارویی بسیار حائز اهمیت است.جارها جزء ظروف پت  بسیار پر طرفداری در بسته بندی وصادرات محصولات می باشد.جارها با دهانه گسترده ای که دارند دربسته بندی مواد خشک مانند حبوبات وقند وبرنج مورد استفاده قرار می گیرند وهمچنین در بسته بندی موادغذایی مربا ،سس وکمپوت وترشیجات کاربرد فراوان دارند.جارها به منظور نگهداریی محصولات فله ای ادویه جات مانند پودر زردچوبه ، ادویه پلویی مورد استفاده قرار می گیرند.جارها با توجه به سبک وزن بودن حمل ونقل راحت در بسته بندی صادراتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند  

جار پلاستیکی  بسته به رنگی یا شفاف بودن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. 

  • جار رنگی : جار رنگی در صنعت ارایشی بسیار کاربردی می باشد به طوری که انواع کرم ارایشی ولاک پاکن در جار رنگی بسته بندی می شوند.
  • جار شفاف :جار شفاف  در صنایع مواد غذایی کاربرد فراوانی دارد در بسته بندی انواع مواد فله ای صنعتی وسنتی کاربرد فراوان دارد.

انواع جار عسل پلاستیکی

جار پلاستیکی با توجه به مصارف زیادی که دارد در طرح های بسیاری تولید می گردد جارها از نظر شکل ظاهری با هم تفاوت دارند که عبارتند از :

*جار شش گوش

*جار مکعبی

*جار هشت گوش 

*جار خمره‌ای 

*جار بیضی

*جار ساده

*جار طرح دار 

*جار دایره‌ای 

مزیت استفاده از جارها

جارپلاستیکی  به دلیل ارزان قیمت بودن نسبت به جارالومینیومی وشیشه ای  بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .جار پلاستیکی نسبت به جارشیشه ای بادوام تر است ودر برابر ضربه از مقاومت بالایی برخودار است .جار پلاستیکی نسبت به ظروف الومینیومی ارزان قیمت تر هستند استفاده ازجار پت از لحاظ اقتصادی درصنایع بسته بندی بسیار به صرفه است.  جار پلاستیکی داری وزنی سبک نسبت به جار الومینیومی هستند و در سفرها برای بسته بندی مواد غذایی  به دلیل سبک وزن بودن ومقاومت در برابر ضربه انتخاب مناسبی هستند.

خرید و فروش آنلاین جار عسل

جار عسل کندویی یکی از بهترین ظروف بسته بندی عسل می باشد امروزه برای خرید آنلاین جار عسل از بستر فضای مجازی استفاده می گردد.از خصوصیات خرید جار عسل می توانیم به نکات زیر اشاره کنیم.

  • سرعت بالا در ارسال بار 
  • خرید مطمئن 
  • اطلاعات مناسب ودقیق از جارها 
  • انتقال مطمئن پول برای خرید جار 
  • دیدن تنوع بالای جارهای عسل

نکات هم در خرید جار عسل

زنبور داران به دنبال ظروف با کیفیت برای صادر کردن محصولات خود هستند ظروف عسل از نظر کیفیت با هم دیگر متفاوت هستند خریداران به دنبال ظروف جارعسل مطمئن برای محصولات خود هستند که عسل کیفیت خود را حفظ کند و به سهولت قابل حمل باشد ظروف جار به دلیل سبک بودن وباکیفیت بودن انتخاب بسیار مناسبی برای بسته بندی عسل هستند.


مدیریت سایت

شهرک صنعتی پرند بلوار صنعت خ گلریز خ گلشن پلاک1


09330244264
.

Copyright © Digibottle. Design by Vahid Hassani